3/27/2013

Ei ole rakettitiedettä ei.

Tänään vuorossa kynnet, joita oli toivottu tuossa arvonnan yhteydessä. Näin tämän kuvan ja tykästyin kynsiin paljon, joten oli kiva päästä toteuttamaan nämä. Kynnet ovat alunperin tämän näköiset. Omassa versiossani tein erivärisen pohjan, enkä onnistunut kuvioinnissa ihan noin hyvin. :) Yleensä en tykkää yhtään, että kynnet ovat erilaiset keskenään, mutta näissä kynsissä se ei haitannut jostain syystä.





Käytetyt lakat:

- essie all in one base
- Orly It's not rocket science
- Musta koristelulakka
- essie good to go

On vähän pettymys tuo It's not rocket science. Pullossa se on niin kivan näköinen ja kynsillä se on huomattavasti vaaleampi ja kellertävämpi. Kynsillä lakkaa on 2 kerrosta, en tiedä olisiko kolmas auttanut yhtään.

Oli tosi helpot kynnet tehdä, suosittelen kokeilemaan. Näistä saa varmasti myös kivat kun kokeilee erilaisia väriyhdistelmiä. Kivoimmat kuvioinnit on peukalossa, keskisormessa ja nimettömässä. Nuita kuvioita aion testata kyllä ihan yksistäänkin!

Mielipiteitä? Oliko yhtään esikuvansa näköiset? :)

6 kommenttia:

  1. Mulla on ollu toi sama kuva välilehdessä auki jo vaikka kuinka kauan, mutta en oo vieläkään saanu aikaseks koittaa tehdä näitä! Nyt kyllä koitan, nää on hienot!

    VastaaPoista
  2. Kauniit. Mä en varmaan ikinä sais noin suoria viivoja aikaiseksi. Peukut varsinkin on tosi kivannäköiset.

    Ja vaikka mä tiedän että toi lakka ei sopisi mun iholle, mä niiiin tykkäisin siitä mun kokoelmissa. :'D Ihme rumankaunis lakka.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti! :) Ei ollu krapula niin sai suoria viivoja aikaseks ;D mulla on vähä ristiriitaset tunteet tosta lakasta :D

      Poista