5/19/2013

Ufo shot kohtaa höyhenet.

Täällä taas! Viikonloppu meni niin vauhdikkaissa merkeissä, ettei ole edes kynsiä kerennyt lakata. Kävin perjantaina tekemässä ne rastat, joista aikaisemmin oli puhetta. Otin tapahtumasta myös kuvia ja laitan niitä teille joku päivä tulemaan! Minun täytyy vaan ensin saada valmiista rastoista kuva, koska unohdin itse sellaisen siinä tohinassa ottaa.

Tämän päivän kynnet ovatkin sitten niiiin minua ettei mitään rajaa! Lakka on itse tekemäni ja koristelutkin on sellaiset, jotka ovat kynsilläni olleet jo parikin kertaa. Ihastuin tähän holofrankeniin niin kovasti, että minun oli pakko tehdä itselleni oma kappale tätä. Alkuperäinenhän on lähdössä uuden nimen kera uuteen kotiin. Nimi pysyy tämänkin frankenin kohdalla samana, eli Ufo shottina.





Kynsinauhat ovat taas niiin kauheassa kunnossa, etten edes viitsinyt piinata niitä siistimällä lakkauksen rajoja.

Käytetyt lakat:

- Aden cosmetics Ridgefiller
- Ufo Shot franken
- Musta ja valkonen koristelulakka, sekä fuksian värinen glitterkoristelulakka
- Cesarsin pikakuivattaja

Taisin olla vähän hätäinen haukkuessani tuon Cesarsin kuivattajan. Nyt se ei ole enää rypistänyt lakkauksia. Olen varmaan itse tehnyt jonkun virheen sen käytössä silloin kun se on ryppyjä tehnyt.

Tykkääkö muut matkia itseään?

10 kommenttia:

  1. Tuo franken vaan edelleen ihastuttaa - hieno!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) Olen edelleen otettu kun tuo tulee sinun suusta. :D Jos siis muistan oikein ettet ole oikein pinkin ystävä. :D

      Poista
  2. Kauniit kynnet. Miten kukaan osaa tehdä noin upeaa frankenia? :o

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) itseasiassa tää franken taitaa olla aika helppo tehdä kun olen jo kaksi kertaa tämän tehnyt! :) Tässä on paria eri holoa ja China glazen neonpinkkiä pink voltagea :)

      Poista
  3. Ufo Shot on kyllä komia tapaus ja tää koko lakkaus yhtä lailla onnistunut!

    VastaaPoista
  4. Tää on kyllä niin upea lakka <3 Ja nuo koristelutkin ovat kyllä niin sua :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Fani! :) Haha, oon niin mielikuvitukseton että joudun toistamaan itseäni. :D

      Poista
  5. Aivan tajuttoman kaunis lakkaus, nuo höyhenet on niin hienot!

    VastaaPoista