6/18/2013

Kultaakin kalliimpia uutuuksia

Täällä taas! Viikonloppu meni Katjan karvakavereita vahtiessa, joten en pahemmin koneelle kerennyt. Katja kuitenkin ystävällisesti toi minulle muutaman jutun, joihin ihastuin ihan kympillä! Eli tattista vaan!

Joskus muutama viikko takaperin Katja kehui tilanneensa itselleen ebaystä China Glazen iiihanaiset lakat, Rivetingin ja Running in circlen. Tietenkin kuola suupielestä valuen kehuskelin lakkoja Katjalle ja hänpä tilasi minullekkin sitten omat kappaleet kyseisitä lakoista. Tovin niitä odottelinkin ja nyt viime viikonloppuna sitten vihdoin sain lakat kätösiini.

Kuvista olin lakkoja ihastellut, mutta niistä ei kyllä välittynyt lakkojen ihanuus! Livenä nuo oli vielä ihanempia ja kumpikin nousi suosikkilakkalistalle.

Toinen kultaakin kalliimpi tuliainen minulle oli koko Suomesta loppunut Xtran kynsilakan poistoaine! Oma viimeinen pulloni on ihan lopussa, enkä ole omalta asuinpaikkakunnaltani löytänyt tuota jumalaista ainetta. Katja oli kuitenkin löytänyt omalta asuinpaikakakunnaltaan tuota tököttiä useamman pullon ja diilasi minulle sitä sitten kaksi kappaletta. :) Kyllä nyt kelpaa lakkailla taas! Tuo kyseinen poistoaine on parasta mitä olen kokeillut. Tällä hetkellä minulla on käytössä w7 kynsilakan poistoaine, joka onkin varsin hyvä tökötti. Ainoa vaan, että sen löytäminen on lähes yhtä vaikeaa kun Xtran löytäminen. Oman kappaleeni olen ostanut Tuurista.



Lisäksi Katja tilasi ebaystä vaatimattomat 475ml INM Out the door pikakuivattajaa. Täytin itselleni tyhjiin pulloihin sitä neljän pullon verran ja kyllä taas kelpaa! Vihdoin voin heittää vesilintua sillä Cesarsin pikakuivattajalla.

Loppuun vielä tylsät peruslakkaukset uusilla lakoilla:

Auringossa.

Tärähtänyt kuva, mutta näkyy tuo ihana vieno kimallus hyvin. :)

Käytetyt lakat:

- Sally Hansen Nail protex
- China Glaze Riveting
- China Glaze Running in circles
- INM Out the door

9 kommenttia:

  1. Nuo on kyllä kummatkin minun ehdottomia lempparilakkoja :D ja itsekin olen hamstrannut tuota x-tran kynsilakanpoistoainetta 7 pullon verran ja kahdeksas on avattuna :D ja inm on kyllä hyvä, itsekin ostin jenkeistä kaksi 73ml pulloa sitä ja muutama 15ml pullokin on vielä jemmassa :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, vähän oot hamstrannu! :D Mä oon nyt kerran testannu tota INMää ja vaikutti kivalta kyllä :)

      Poista
  2. Saat sitten loput yllärit myöhemmin.:D

    VastaaPoista
  3. Tulispa X-tra taas pian kauppoihin!

    VastaaPoista
  4. Ehkä mä bongailen ku kaupoilla käyn että näkyykö tuota x-tran ainetta ja ostan sitä sulle ja katjalle jemmaan :D

    VastaaPoista