6/04/2013

8x random fakta


Sain Kynsinauhatanssi-blogin kirjoittajalta rose86:lta tämän hassunhauskan haasteen, KIIITOS!

Säännöthän ovat seuraavat:

1. Kiitä haasteen antajaa.
2. Jaa haaste 8:lle bloggaajalle.
3. Ilmoita näille 8:lle haasteesta.
4. Kerro 8 satunnaista asiaa itsestäsi.

Random faktat:

1. Olen tällä hetkellä tupakkalakossa kolmatta päivää, vuhuu. Olen tosin niin vihainen, että eläminen kanssani on tällä hetkellä melko haastavaa. Olen polttanut rapiat 6 vuotta, joten voisi olla aika lopetella. Lisäksi saan 100 euroa, jos onnistun......

2. Istun tällä hetkellä hiusväri päässäni ja pitäsi jo kovasti kirmata suihkuun. Värinä toimii tuttu ja turvallinen punainen suoraväri.

3. Kokeilin eilen ensimmäistä kertaa Liquid sand-lakkoja ja saatoin rakastua.

4. En muista milloin olisin viimeksi kärsinyt näin pahasta kynsimasennuksesta. Ei ole mitään ideoita kynsille eikä edes huvita lakata niitä. O_O

5. Ostin tänään itselleni lenkkarit. Kävin myös lenkillä. Nyt jalat on täynnä rakkoja. 

6. Olen seurustellut ukkoni kanssa 14-vuotiaasta asti, eli yhdessä oloa tulee tänä vuonna täyteen 7 vuotta!

7. Imeskelen parhaillaan nikotiinitonta sähkötupakkaa ja tämä on syvältä arsesta. En tajua miksi silti imeskelen tätä.

8. En muista olenko ikinä kertonut tätä blogissa, mutta olen outo tapaus siitä, että osaan käyttää kumpaakin kättä työskentelyyn melkein yhtä hyvin. Olen myös siitä outo, että vaikka olen pääasiassa oikeakätinen, en osaa leikata saksilla oikealla kädellä. Leikkaan aina vasurilla.

En haasta ketään erityisesti, mutta kaikki halukkaat voivat tämän tehdä tai vaikkapa kommentteihin kertoa hassuja faktoja itsestään. :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti