4/14/2013

Holofranken

Hui, täällä taas! Koko viikonlopun ajan ollut niin kiireistä, ettei ole kerennyt pahemmin lakkailemaan tai kirjoittelemaan. Sain eilen Katjalta iiison kasan lakkoja, huimat 22 kappaletta! Innostuin sitten tekemään pari franken lakkaa. Toinen franken jäi äidilleni ja yritin sitten tänään tehdä samanvärisen itselleni. En ihan onnistunut. Onneksi omakin lakkani on tosi kivan värinen.

Tokihan frankenin piti päästä kynsille heti. Koristelut ei ole taas viime aikoina oikein onnistuneet, joten mikäs sen helpompaa kun laittaa siirtokuva. :3 Kynsistä tulikin tosi nätit ja tykkään niistä kovasti. Kuvat ovat poikkeuksellisesti otetti salamalla kaikki, kiitos auringonpaisteen puutteen. -.-




Lakan väri ei ole uniikein mahdollinen, mutta laadultaan tuo on loistava! Väri on hieno, holoefekti voimakas, peittää kahdella kerroksella, eikä tuossa olo holojen ikävää kaljuuntumisefektiä! Parasta.

Käytetyt tuotteet:

- essie all in one base
- Oma franken
- Siirtokuvat
- Pikakuivattaja mix

Ovatko lukijat innostuneet frankeneista?

10 kommenttia:

  1. Frankenit on kivoja. Joskus olen sekoittanut frankenin, kun olen tarvinnut jotain väriä, jota minulla ei ole ollut. Tästä postauksesta nyt vain puuttuu yksi oleellinen tieto: Mitä lakkoja käytit frankeniin??? On tosi hyvä väri.

    VastaaPoista
  2. Ihanan näköinen lakka :3 miten tuon teit? tai siis kun on noin voimakas tuo holoefekti :D

    VastaaPoista
  3. Ihanat kynnet ja ihana lakka myöskin! :) ♥

    VastaaPoista
  4. Oooh, miten oot tehny ton lakan? :O

    VastaaPoista
  5. Oho, hieno franken! Miten teit?

    VastaaPoista
  6. Tosi ihanan värinen franken!

    Oon tehnyt pari ja mukavaa puuhaa. Kerran mulla tosin oli unohtunut se matolle ja olin tehnyt liian täysinäisen pullon. Tietystin sitten mun tuurillani väliköistä oli pursunnut sitä lakkaa siihen matolle. Hyvä ettei kuitenkaan paljoa ollut mennyt, mutta pois sitä en siitä saanut. :(

    VastaaPoista
  7. Voi miten ihana väri! Mitä oot tuohon laittanut?

    Itse en ole frankeneita väsäillyt, olen tyytynyt toistaiseksi ihailemaan toisten taiteiluja näiden suhteen :)

    VastaaPoista
  8. Kiitos kaikille kommenteista! Kaikkia kun kiinnostaa tuo resepti niin tuosta löytyy: Flormar pretty p12 (tumma pinkki), Perfectin holoja H8, H5 ja H2, Ihan pieni tippa löytyy myös max factoryn Fantasy fireä ja Moda Youngin nimetön ja numeroton hologlitter. :) Määrät ovat vähän summanmutikassa vaan laitettu :)

    VastaaPoista
  9. Mä oon kanssa ajatellu tehdä franken lakan tässi lähiaikoina. Katsotaan mitä saan aikaseks :D todella nätit kynnet ja toi lakka upea♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mää kans innostuin kokeilemaan ja onneks tuli hyvä :D Kiitos paljon :) <3

      Poista