7/11/2013

Mautonta seepratiikeriä

Luoja, keksikää joku mulle näitä otsikoita. :D En ole varmaan ikinä kertonut blogissa, etten ole oikein eläinprinttien ystävä. En myöskään ole kovin tyttömäisten asioiden ystävä. Tänään yhdistin sitten nuo kaksi asiaa ja sehän on selvä, ettei lopputulos voi olla kuin kauhea. Tai en oikeastaan edes tiedä onko nämä kauheat vai pelkästään mauttomat. Joka tapauksessa, en tykkää yhtään. Pahintahan tässä on se, että en todennäköisesti kerkeä vaihtamaan lakkauksia ennen lauantaita.

Näin Facebookin kynsikoristelut-ryhmässä nämä Masan kynnet ja ajattelin huvikseni testata sellaisia. Kuten kaikki varmaan ovat jo huomanneet, en pahemmin harrasta leimailuja. Tykkään mielummin koristella käsin, tuleepahan persoonallisempaa jälkeä. Lopputulos oli kuin suoraan MTV:n hulvattomasta Snooki&Jwoww-ohjelmasta, eli kauhea, kamala ja mauton. (Peeäs, jos ohjelma ei ole tuttu, Google on kaveri.)

Naurakaa toki.



Tiikeri on syönyt seepran ja oksentanut ne glitterin keskelle! On näköjään yllättävän vaikeaa tehdä seepra/tiikeri kuviota noin pienelle pinta-alalle. Lisäksi INM OTD levitti koristeluja pikkusen ja lopputulos on vielä kauheampi. No, aina ei voi onnistua.

Käytetyt tuotteet:

- Sally Hansen Nail Protex
- w7 Fuchsia (kuva vääristää toooodella paljon. Todellisuudessa tämä on marjaisampi ja tummempi)
- Beauty UK valkoinen
- Musta, valkoinen ja kultaglitter koristelulakat
- INM OTD

25 kommenttia:

  1. hahhh ihan turhaan dissaat noin paljoa, hienothan nuo ovat!:D

    VastaaPoista
  2. Mun mielestä nää on just kivat! Ja toi on totta, että pienelle pinta-alalle on vaikeampi tehdä tuota kuviota :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi ei :D Ehkä mulla on sit vaa nii huono maku, että pidän näitä kauheina :D

      Poista
  3. No eihän nää nyt niin kamalat ole! :) Oon itekki tehny tän tyylisiä joskus:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nää on mun mielestä kyllä yhet rumimmista kynsistä mitä oon ikinä tehny. :D Top kolmoseen pääsee kyllä :D

      Poista
  4. Senki hölömö nää on ihanat ! Ei ehkä iha sun tyyliä mut ihanat silti !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olen hölmö ja nää on kyllä epäsopivimmat kynnet minulle ikinä :D Iha järkyttävät, hyh hyh!

      Poista
  5. Vastaukset
    1. No on montaki vikaa enkä ala niitä luettelemaan :D

      Poista
  6. Hihi, näähän on just sopivan mauttomat, eli tykkään! Mutta mä tykkäänkin kaikesta kimmeltävästä ja pinkistä. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Määki tykkään kimaltavasta ja pinkistä, mutta en selvästikkään yhdistettynä huonoon elukkaprinttiin :D

      Poista
  7. Minäki erehdyin kerran tekeen itselle leokuosin kynnelle, eikä siitä hyvää seurannut! :D Mutta ei nämä pahalta näytä, muilla ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oli selvästi pakko kokeilla ja ei se vaan sovi :D Ihanaa kun sain noin rehellisen kommentin :D

      Poista
  8. Kivathan nämä on! Ja raikkaan pirteät mun mielestä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi ei. :D Kiitos nyt jokatapauksessa. :D Vaikka en itse näistä tykkääkkään.

      Poista
  9. Nää on niin mun näköiset kynnet. Kerrassaan upeat♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :D nää on kyllä kaaaaukana mun näkösistä kynsistä, mutta tulipahan kokeiltua :)

      Poista
  10. Haha snooki&jwow tulee kyl mulki näist mieleen :D ei ihan mun tyyliset, eikä sit nii sun kaan mut niille tämmöset sopis! Kivathan noi ois just jollekki toiselle ja taitavasti tehty :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulel tuli heti mieleen snooki ja jwoww ku näin nää kynnet valmiina :D

      Poista
  11. Voi apua miten ihania kynsiä täällä sun blogissa! :O Oon ihan fani <3

    http://woc-s.blogspot.fi/

    VastaaPoista