7/01/2013

Kahvikupit kynsillä

Viikonloppu hurahti ohi niin vauhdilla, etten ole koneelle paljoa kerennyt ja kynnetkin pysyivät samoissa lakkauksissa koko ajan. Lauantaina olin Jyväskylän suurajoissa töissä ja eilen oli pakollinen sukulaisvierailupäivä. Eilen illalla lakkasin sitten kynnet osittain äiteen lakoilla ja kotona viimeistelin homman. Kynnet on kyllä melko perussettiä, mutta tykkään näistä ihan. Eiköhän näillä huomiseen taas mennä.




Muistuttavat jotenkin jotain hienoja pikkusia kahvikuppeja! Olen viime aikoina törmännyt monesti valkoisiin kynsiin, joissa on kukka siirtokuvia. Halusin sitten apinoida tuota ajatusta, vaikka vähän vierastankin koko valkoisia kynsiä. Näistä kyllä tykkään, vaikka kynnet ovat melko yksinkertaiset. Ihan mukavaa vaihtelua supervärikkäille kynsille. Olisin halunnut muillekkin kynsille kahdet kukat, mutta Katja oli pihistellyt annettavien siirtokuvien määrässä. :D Nyt siirtokuvat riittivät juuri ja juuri näihin kynsiin. Ihan hyvä laatuisia siirtokuvia oli kyllä. Melko kauan sai liottaa vedessä ennen kun kuva irtosi taustapaperista, mutta kuvat olivat mukavan paksuja ja niitä pystyi hyvin liikuttelemaan kynsillä. Nämä Katja on muistaakseni tilannut ebaystä. (Korjaa jos olen väärässä.)

Käytetyt tuotteet:

- Trind Caring base (äiteen)
- w7 White (äiteen)
- Joku pikakuivattaja (äiteen)
- Siirtokuvat (Katjalta, ebay)
- INM OTD (OMA)

Sananen tuosta w7 Whitesta. Olen tuota lakkaa kehunut kaikille ja olenkin ollut siihen todella tyytyväinen, MUTTA huomasin nyt kun lakkasin tuolla äiteen kappaleella, että koostumus onkin ihan eri kun omassa pullossani! Oma kappaleeni peittää yhdellä kerroksella ja sen takia olenkin lakkaa suositellut kaikille. Äiteen pullosta jouduin sutimaan ohutta luirua kolme kerrosta kynsille ja olin hämmentynyt tästä. Ilmeisesti lakan koostumus on muuttunut jossakin välissä ja tämä ei olekkaan enää maailman paras valkoinen. :( Pahoittelut siis kaikille, jotka ovat ostaneet kyseisen lakan suosituksestani. Varsinkin silloin, jos ostamanne kappaleet ovat tuota ohutta luirua, eikä sitä ihanaa, paksua ja peittävää mössöä.

Tuliko muille kahvikupit mieleen?

10 kommenttia:

  1. Tuli kahvikupit mieleen, mutta hyvällä tavalla. Nää on tosi, tosi nätit!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, en siis ollu ihan väärässä. :D Kiitos paljon!

      Poista
  2. Joo, kyllä nuo luultavasti on niitä ebaystä ostettuja.. Ei voi muistaa, mutta epäilisin. :D

    VastaaPoista
  3. Mä scrollasin kuvia vaan alaspäin että missäs niitä kahvikuppikynsiä tulee, mutta tässä ne tais olla jo... mulle ne jäi nyt kyllä ihan vain ruusukynsiksi - oon vissiin juonu vähän erilaisista kahvikupeista! :) Kivat kynnet silti.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla tuli mieleen kahvikupit, jotka mummu joskus anto mulle :D Siitä vetäsin tämän mielikuvan :D Mutta kiitos joka tapauksessa! :D

      Poista
  4. Mitenkään kuittailematta tuosta W7 whitesta mutta HAHA, TOLD YOU SO! Aivan kauhiaa kuraa! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :D Ei tuo nyt onneks huonoin mahdollinen valkoinen ole, mutta tosiaan mun oma kappale on parempi kun tuo äiteen kappale! En tiiä mistä lie johtuu sitten.

      Poista
    2. Halppismerkit harvoin on tasalaatuisia, tai sitten koostumusta on muutettu :/

      Poista
    3. Mää veikkaan et koostumus on muutettu. Poikkeaa niin kauheesti toisistaan nuo mun kokeilemat yksilöt.

      Poista