5/01/2013

Viiden minuutin vappukynnet

Hyvää vappua kaikille! Tulipahan kerrankin juhlittua vappua oikein kunnolla ja tosi kivaa oli! Tein eilen ennen vappukarkeloita kynnet, joihin ei ollut kovin paljoa aikaa. Noin viidessä minuutissa kynnet oli tehty ja sai juhlat käyntiin.

Ideana kynsissä oli jotain värikästä ja kimaltavaa. Mielivaltaisesti länttäsin lakat ja hileet kynsille. Lopputulos oli kuitenkin ihan mukava, kaikesta yksinkertaisuudesta huolimatta.




Pahoittelut kärsineistä lakkauksista. En kerennyt ottaa valmiista kynsistä kuvia eilen ja nyt ne olivat jo vähän kulahtaneet.

Käytetyt tuotteet:

- essie all in one base
- w7 Fluorescent pink ja Silver dazzle
- Neliöhile
- Pikakuivattaja mix

Toivottavasti huomenna irtoaa paremmin tekstiä.

Tekikö lukijat vappukynsiä?

4 kommenttia:

  1. Nämähän on pirteät ja onnistuneet (ja vielä noin nopeaksi lakkaukseksi)!
    Mä tekaisin myös Vappulakkaukset melko lyhyessä ajassa ja tein vain tavalliset lakkaukset itsessään näyttävillä lakoilla.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) Olisi ollut kiva väkertää vähän haastavammat kynnet, mutta kun ei ollut aikaa niin ei voi mitään :P Mullakin kävi mielessä tuo, että lakkaisi vaan näyttävillä väreillä!

      Poista
  2. Mä tykkään näsitä! Mä en koskaan oo saanu 5 minuutissa kynsiä tehtyä :D Mulla menee aina se max tunti ainakin :DD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) Mulla oli niin kiire ja pakko oli edes jotain tehdä kynsille. :D Yleensä kyllä mielummin käytän vähän enemmän aikaa.

      Poista