5/08/2013

Vaikeuksien kautta voittoon!

Tänään onnistuin elämäni ensimmäisen kerran tekemään edes jonkinmoiset vesimarmoroidut kynnet! Tie ei ollut helppo, mutta kannatti kokeilla. Ensinnäkin tämä homma vaatii hermoja. Toisekseen, kannattaisi teipata kynsien reunustat ennen marmorointia. Nimim. sormet melkein rystysiin asti marmoroitu. Kolmanneksi, älä marmoroi lattialla, jos omistat kissoja. Kissat nimittäin yrittivät juoda marmorointikupista vedet.





Kynsinauhoja ei kyllä saanut siistiksi millään.  Keskisormen kuvio ei kyllä mennyt yhtään niinkuin paljon puhutussa Strömsössä, mutta kelepas minulle.

Käytetyt lakat:

- essie all in one base
- OPI Alpine snow matte (pohjalle)
- Golden rose matte 03 ja 10
- Pikakuivattaja (Cesarsin)

Nuo on kyllä iha mahtavia lakkoja nuo Golden roset! Leimaavat hyvin ja näköjään myös pelittävät mainiosti myös marmoroinnissa. Jos satutte törmäämään nuihin lakkoihin, kannattaa ostaa ehdottomasti!

Loppuun vielä tämän päivän nakuilut:


Mulla on suuri ongelma. Haluaisin ehkä lyhentää kynnet, mutta ne tiedä olisiko se fiksua.

Onko lukijat kokeillut vesimarmorointia nuilla Golden rosen lakoilla?

7 kommenttia:

  1. Minulla on justiinsa tarkoitus alkaa samanmoisiin puuhiin ihka ensimmäistä kertaa. Hiukkasen jännittää, tikulle tuossa ehdin jo harjoitella. Tarkoitus on käyttää samaista GR matte 10 ja Flormaria.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Uu, testaile ihmeessä! Oli kyllä sotkuista hommaa, tuskin tulee kovin usein tätäkään tehtyä. :)

      Poista
  2. En oo kyllä Golden Rosella kokeillut, koska mun lakat kuivuu niin nopiaa niin pitäisi olla ihan supernopia vesimarmoroinnissa. :D

    On kyllä aika vaikeaa vesimarmorointi. Veden pitää olla just sopivan lämpööstä ja lakka ei saa kalvoontua..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mullakin tää oli toinen kerta kun kokeilin ja ihan yllättävän hyvin onnistui! Oli kerrankin onni matkassa :)

      Poista
  3. Hienosti onnistuit ja valkkasit kauniisti yhteen sopivat värit! Mulle tulee noista mieleen teräsmies :D
    Itse oon marmoroinut kerran ihan vähän aika sitten :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Niimpä muuten on aika teräsmiesmäiset värit! :D ooo, mä muistankin sen sun marmoroinnin, oot kyllä onnitunut kadehdittavan hyvin ekalla kerralla :)

      Poista
  4. Hyvin oot kyllä onnistunu! Mä oon kerran koittanu ja se oli täys katasrofi! :D

    VastaaPoista